Advertising

Saturday, August 16, 2008

PMI 2, 2008

Mereka kata pesta. Mereka juga kata konsert. Mereka juga kata best. Mereka kata hebat. Mereka juga kata rugi tak pegi.

Erm.. Apa pun mereka kata, aku tetap aku. Merenung akan tiket ini sambil terngiang-ngiang dikepala aku, 'nak pegi ke tak', 'nak pegi ke tak', 'nak pegi ke tak'... Berulang kali! Huh. Penatnya untuk memberi jawapan ini tak sama penat ketika zaman belajar dulu, lebih susah! Sebenarnya tidak begitu susah, aku yang menyusahkan diri.

'Pesta Malam Indonesia 2' sekali lagi menggegar! Sesiapa yang belum pernah melihat bagaimana rupa seorang Indonesian, sila lah kemari, berbagai bentuk, rupa dan perangai anda boleh lihat disini. Haha, buat yang tidak berkesempatan, maaflah, mungkin bukan rezeki. Lain kalilah, lagipun.. Penting ke? Mungkin ada yang lebih baik dan penting untuk anda dirumah dan dimana sahaja. Jadi janganlah menyesali ye. Tak ada sedikit hasil pun menyesali benda ni.

Apa-apapun, aku dengan misi tersendiri, "Ingin melihat gelagat masyarakat kita dan masyarakat jiran bergabung tenaga dalam Pesta ini" sudi untuk menjengah sebentar ketapak pembikinan pesta. Selepas itu, ada misi lebih penting buat aku...

Bersedia menahan bebelan kerana pergi ke Pesta ini tanpa rasa bersalah!! Huhu~

Salam
skullsplitter

4 comments:

Anonymous said...

Ok! Pegilah... :(
But, I want my Avril's!!!

Skullsplitter said...

Nurin : InsyaAllah dear!

Ad Rifza said...

Tak suka pegi konsert..rimas ramai2duk bersuka ria....hehe..Tq fr the comment..salam bloggers...

Skullsplitter said...

Ad Rifza : Salam bro! Dtg2 la slalu. Saya linkkan saudara. Thanks for visiting.