Advertising

Saturday, February 9, 2008

Salah Aku

Bila berseorangan aku mula berfikir...

Selama ini apa yang tak kena dlm hidup aku..
Apa sebenarnya yang berlaku dlm hidup aku..
Aku sepatutnya bersyukur dengan pemberian Ilahi pada aku..
Tapi kenapa aku tak pernah hargai kesempurnaan & keindahan yang diberi?

Bermulanya semua pada diri aku sendiri..
Apa yang aku rasai sekarang sebenarnya balasan atas apa yang aku lakukan dulu..
Tak pernah terlintas untuk aku lakukannya..
Semuanya berlaku sblm ini tidak langsung aku fikirkan kesannya..
Kini aku rasakan segala yang pernah dirasai insan lain dgn perbuatan aku..

Bagi yang pernah merasakan sesuatu yang buruk dari kelakuan dan perbuatan aku..
Hanya kemaafan aku harapkan..
Sememangnya tidak layak aku menerima kemaafan dari kalian..
Tapi sekurang-kurangnya aku mencuba..
Terima Kasih kepada yang memaafkan..
Terima Kasih juga pada yang tidak memaafkan..
Sekurang-kurangnya aku masih diberi peluang untuk memohon maaf..

No comments: