Advertising

Sunday, February 10, 2008

9/2/08 Happy

Hari ni aku seharian kat rumah..
Tak tau nak kemana dan takde mood nak keluar pun..
Aku abiskan masa kemas bilik, basuh baju, memasak untuk lunch & dinner..
And then aku sedar, tanpa kawan-kawan, tanpa seseorang disisi ni memboringkan jugak..
Aku cuba lari dari perasaan tu..
Aku tengok TV..
Hampir kesemua movie yang ditayangkan arini aku tengok..
Dari HBO ke Cinemax ke Star Movie ke RIA (Memori Sehati Berdansa) ke Game EPL Aston Villa VS Newcastle n sempat gak aku tengok Happy Feet..
Tapi agak sukar jugak nak lari dari perasaan boring tuh..
Nak bersembang pun takde membe.. Seme bz ngan hal masing-masing..
Tiba-tiba pukul 11.27 pm camtu aku dpt satu SMS bertanyakan khabar aku..
Tak dapat aku nak describe betapa happynya aku waktu tu..
Seharian aku kat rumah tanpa sebarang SMS or call dari sesiapa..
At least aku happy juga untuk seharian ni selepas aku tgk cerita Happy Feet..
Tenang tidur aku mlm ni.. zZzzZZZZzz..

No comments: