Advertising

Tuesday, April 2, 2013

Gelang Patah??





Assalamualaikum..

Lim Kit Siang bertanding di Gelang Patah?
Ramai tahu hubungan akrab Singapura atau lebih spesifiknya PAP dengan DAP. Jadi bertanding di Gelang Patah yang merupakan sempadan keluar masuk ke Singapura sedikit menjadi tanda tanya. Apakah motif sebenar Lim Kit Siang? Ooh.. lupa, jika Kit Siang menang di Gelang Patah, untuk menyalurkan dana masuk ke Malaysia semakin mudah. Tidak lupa juga, lebih ramai china-china doll dpt dibawa masuk melalui laluan ke-2 ini.

Apa yang lebih ketara, lebih mudah untuk Kit Siang melarikan diri ke Singapura sekiranya apa-apa berlaku selepas berakhirnya PRU 13 nanti. Apa yang berlaku?
Apa lagi yg ada dibumi Malaysia ketika ini?
Tak boleh lg jawab?
HURU HARA la kalau PR kalah!
Itu pun tk boleh baca lagi? Colour Revolution yg diterapkan dlm jiwa2 mereka yang semakin jauh dijajah pemikiran politik DAP, kian memuncak sekiranya PR kalah lg kali ini, akan keluar lah isu ketidak telusan pilihanraya lah, penipuanlah dan percaya kata aku, api kemarahan ini akan ditiup oleh kaum2 jahanam DAP ini dan kemudian menyembunyikan diri. Seterusnya boleh tahu apa yg akan jadi? Mudah sahaja. Yang akan menjalankan kerja2 kotor mereka iaitu RUSUHAN adalah sibodoh2 MELAYU yang akhirnya memakan diri, polis yang dipukul pun bangsa sendiri, seAgama lagi. Itu pun ada hati kata mereka bukan TUNGGANGAN DAP? Kalau tak faham apa itu tunggangan DAP, ini dia maksudnya, korang diperbodohkan untuk duduk dibarisan hadapan, kalau kena tembak pon korang dulu. BINGAI!

Sudahlah.. Kalau terasa, maaf ya. Terima Kasih.


skullsplitter

No comments: