Advertising

Wednesday, April 29, 2009

Aku Pergi

Aku tk pernah pulang sejak dari aku bernekad.
Aku tinggalkan semua untuk satu tujuan.
Itu sangkaan aku.

Sangkaan yang nyatanya meleset.
Aku hilang tanpa mereka.
Terus songsang.

Maafkan aku, ibu dan ayah.
Ini takdirku.
Sisa yang tinggal ini, untuk aku.
Tanggunganku.

Iringan doa cumanya dari kamu.
Besar benar rasanya permintaan.
Aku malu.
Tiada lagi bebannya pada kamu.
Aku berundur.

Maafkan aku. Ampunkan aku.
Cinta aku yang sejati, tak pernah berubah. Hanya Dia & kamu berdua.
Kini aku pasti.
Itu yang akan kubawa.

Aku sayang kamu.
Tahulah itu. Takkan sekalipun pernah berubah.
Aku gembira punyai kamu.
Tapi itu bukan layakku. Aku tahu.
Terima Kasih untuk segalanya..

Aku pergi.


Salam
skullsplitter

10 comments:

MariaFaizal said...

You're a good son.
But, where are you going dik?

fossil2510 said...

u've changed a lot..hurmm..not just as i tot..nvm~~

Ad Rifza said...

Berkat semuanya dengan restu ibu dan ayah..
Nak pergi mana lak ni?..

ixora said...

sibuk manjang..rest sekali sekala...

btw, thnks..=)

Honeya Diaz said...

rindu kamu juga... =)

crazie_manic said...

Restu ibu and ayah penting dan tanpa mereka siapa lah kita...
nak g mane? nak kahwin ker?????

CAHAYA said...

Pergi itu sudah semestinya. Semua akan pergi. Cuma kamu mungkin dah tahu sebabnya. Tapi tidak kami. Tapi tak mustahil kalau kami lebih awal.

Berdoa dan terus berdoa. Faith jgn hilang. Kuasa dia kan?

Honeya Diaz said...

no one actually knows when they could actually died.
No one could actually predict when they actually would died..
Everything have been decided by Allah S.W.T.
But nothing is Impossible in diz world.
Sometimes, something happen for reason.. why..? this is where we should realize.
Find out who we are, wut's our mission and vission, wut we are supposedly to do and wut we are actually not supposedly to do..
It's never been too late dear.
Soemtimes things happen juz wanna make us realize and change it for better life, more to humanity.

Itu baru ujian di dunia, belum di Akhirat syg..

But give up on life it's never has to be da first choice. Neva.. Remember dat..
Nothing is impossible. U can,
BUT....
Only if u let it...
Forgive and Forget is da best..
But most of All..
As i've told u b4,
Love your family, especially your parents, it would never be regretful. But u'll gain the true love dat u've searching of all diz while... Especially Your Mom..

Cheer Up!..Weee.. =)

zamspotte said...

salam...

Tabahkan hati, teruskan melangkah...

Sampai ke destinasi...

Tunjukkan jatidiri...

Eddy, perjalanan ini jauh dan penuh liku, pilihlah jalan yang terbaik... CUba untuk kembali....

"Redha Allah adalah daripada redha kedua ibu-bapa"

salam, aku kembali tuk makmurkan alam siber...

reina said...

skg apa masalah ... apa lg rahsia yg anyah tak bg tau kami ...tlg jgn ulangi benda yg sama .... kami semua syg anyah .. plz apa maslah tlg bg tau jgn diamkan diri ...menjauhkan diri bkn jalan terbaik .... keluarga adalah insan terbaik untuk di jadikan teman ... ibu bapa adalah kawan yg sejati ... tlg anyah .... apa yg kita boleh usahakan kita cuba lakukan stp yg berlaku ada rahmatnya ... tak semestinya yg sakit pergi dulu ... entahkan kami yg sihat nie yg akan pergi dulu dari anyah ... balik la bila ada masa rehatkan diri ....luangkan masa dgn kami .... kami semua rindukan kau ... tambahan baby ... selalu tanya kau ... mama dan dad apatah lg...anyah kalau apa yg berlaku buat kau rasa gagal utk terus hidup tu bermakna kau tak dapat menerima ketentuan ilahi ... jgn rahsia apa2 dr ayong lagi tlg la .... kesian la dkt kami di sini stp hari tertanya-tanya tentang kesihatan kau kehdpan kau kat tempat org ....