Advertising

Friday, February 20, 2009

Homework from Cikgu Xora =)

I've been tag by Cikgu Xora. Homework, =( tak buat kene rotan.

The rule: **Use google image to search the answers to the first page of results and post it as your answer. After that tag 7 people**

..::: The age of the coming birthday


..::: The place I would like to visit


..::: The favourite place


..::: The favourite food


..::: The favourite thing


..::: Nick name I had


..::: Name of my love


..::: My hobby


..::: My bad habit


..::: My wishlist


So, this is what I found in my 'research'. Huhu~

And I want to pass this to

1. Zara
2. Nik
3. Princess Red Blood Snow
4. Syahira
5. Nisa
6. Nicky Pendeka
7. Farah JB
8. Izwah


Salam
skullsplitter

4 comments:

ixora said...

alamak...1st besday..ngeh2...
adodoi baby2..dak tecik la ni..

huahuahua...larikkkkkk....

btw, thnks siapkan homework..=)

Redbloodsnow said...

owh tag neh
okie dokie :) mcm fun jek tag neh
Insya'allah...will do it..next week leh x bro???

hehehe

Skullsplitter said...

Xora : Aah 1st besday. Nak kate kecik tuh tk jugak la xora oi. Dah blh ade cucu dh nih. Huhu~

Same-same. =)

skullsplitter

Skullsplitter said...

Zie : Erk. Next week? Lamo la pulok. Haha. Tkpe. Buat je bile2, janji buat ye. Tp jgn la 3 thn lg br nk buat. Huhu~ Tak buat kene rotan. Haha.

skullsplitter