Advertising

Tuesday, February 17, 2009

Al Fatihah

Bismilla hirrahman nir rahim.

Buat pengetahuan semua, saudara kita, Ayah kepada sahabat kita Tun Teja telah menghembuskan nafasnya yang terakhir beberapa hari yang lepas.

Marilah kita sama-sama memanjatkan doa semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh. Al Fatihah buat Allahyarham.

**Buat Teja, semoga anda terus diberi kekuatan untuk meneruskan hidup ini, kita masih diberi peluang untuk terus berbakti pada segala ciptaanNya dan mencari kebenaran hakiki Islam ini. Doa daripada saya sentiasa mengiringi anda bersama Dia yang sentiasa wujud disisi. Banyakkanlah bersabar, redha dengan pemergian ayahanda anda, ini hakikat yang harus diterima dan jadikan ia sebagai kekuatan buat kita teruskan perjuangan mereka yang telah pergi. Perjuangan padaNya. InsyaAllah.

Salam
skullsplitter

10 comments:

CAHAYA said...

Alfatihah buat bapa Tun Teja. Semoga rohnya ditempatkan dengan para solihin.

teja: sabar yer yang.

Anonymous said...

Al-Fatihah...moga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Anonymous said...

skull..thanx for the blog..teja would highly appreciate it..just to update u guys..she is ok tho she is still mourning...upacara pengkebumian pun semua selamat dan berjalan lancar...thanx again skull

Skullsplitter said...

Nik : No prob. Alhamdulillah seme ok. Hope die akan ok nanti. Send my regards to her.

skullsplitter

Anonymous said...

insyaAllah... ;)

Faisal Admar said...

omg. how come i don't know! adoi. al fatihah...

Teja Suraya said...

thanks skull...

terharu lak...

terkenang kat arwah..skang pun teja curi2 ke cc..tadi pg td sibuk uruskan hal2 berkaitan arwah..penat sgt2..ntah bila bleh setel..harap semua bjalan lncar..

ps; uruskan gath dgn lek lok ye..hehe..teja cam xdpt tolong lak..

Skullsplitter said...

Teja : Hey Teja. How are are you? Hope everythings ok kat sane. Now just focus with the urusan kat sane yek. Pasal gath tuh, tkpe, ramai dah menolong kat cni. Nik, Farah, Cahaya & Me uruskan. Kalau berkesempatan, just join the gath k? Will pray for you. Send my regards to your family. Salam takziah.

skullsplitter

Faisal Admar said...

hmm. gath tu confirm buat dekat mana ek?

Skullsplitter said...

Faisal : Kopitiam. But somewhere around KL la. Date dh confirm 7. But venue, blom confirm.

skullsplitter