Advertising

Thursday, October 23, 2008

Dia Kata

Dia kata, jalan je tak payah pandang depan.

Aku kata, tak boleh nanti langgar tembok. Keras.

Dia kata, sapa kata tembok tu keras?

Aku kata, memang pun tembok tu keras, semua orang tahu.

Dia kata, tembok tu kita yang buat, bukan Dia.

Aku kata, memang la, tapi tembok tu tetap keras.

Dia kata, Dia lagi keras, jadi kita tak nak kearahnya?

Aku kata, bukan macam tu, tapi susah la.

Dia kata, Dia pakejkan kita dengan akal, jadi guna. Bukan merungut.

Diam.


Salam
skullsplitter
*Kasih. =)

5 comments:

jasmin said...

dtg je. tiket ada dijual on the day. heheheheh

Skullsplitter said...

jasmin: ek? ko ade situ? tiket die RM10 jekan? yes! I'll come. Thanks!

zamspotte said...

nak follow... tapi ader orang kawin plak....

Aku kata, kamu kata... dia kata...
Ikutlah perkataan Yang Maha Berkata-kata...

Skullsplitter said...

zam : that's true! Ikutlah Dia Yang maha berkata-kata! u got it! huhu~

skullsplitter

crazie_manic said...

Setiap Kata Ada MAKSUD / MAKNA..akal diberi untuk berfikir...Guna kan ia untuk menilai Makna setiap KATA