Advertising

Monday, August 18, 2008

D & D

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau tidak akan bersumpah berhubung tuduhan liwat terhadapnya kerana bimbang sumpahnya akan dimanipulasikan oleh pihak tertentu.

Katanya sumpah yang dilakukan bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan sengaja dibuat bagi menafikan peluangnya memenangi pilihan raya kecil kerusi Parlimen Permatang Pauh pada 26 Ogos ini.

“Nak bukti apa lagi. Laporan dah keluar. Tiada liwat. Ini dia (Mohd Saiful Bukhari) pula nak sumpah. Kes ini tidak ke mana. Sebab itu dia tau kes ini tidak ke mana, jadi dia malukan saya dan aibkan saya semasa pilihan raya kecil Permatang Pauh,” katanya.

.........................................................................

Hari ni aku bergurau senda dengan dua perkataan, Degil & Dalih.

Cuba manjakan diri dengan D & D ni. Tak mampu.

Cuba selesakan diri dengan D & D ni. Tak basah dek hujan.

Pening. Serabut. Apa masalah ko ni? Hishh!

Malu? Aib? La.. Tau malu rupanya. Aku nk mimpikan Cohen dan Wolfowitz.
Mungkin cetusan ilham tu muncul.
Boleh aku lunch dengan tenang esok.

Islam itu mudah En. AI. Tak sukar. Mr. G pun boleh sebut ayat suci Al Quran.
Apsal nk sukarkan?

InsyaAllah. Dia maha Adil.

Beradu.

Salam,
skullsplitter

*Shh.. 'Kasih' nk tido.

3 comments:

Jojoe said...

Enggan bersumpah kerana takut dimanipulasi. Hmm. Rasanya dalam masa sebulan ni ada laa 3-4 kali dah saudara AI kita ni guna perkataan MANIPULASI tu.

Dulu bukan main kreatif, macam-macam vocab dia guna tiap kali perhimpunan agung and budget. Sekarang? Jumud sangat dah tu.

Hauhuahua...

Skullsplitter said...

Jojoe : Dalam case ni, AI ni mmg banyak berdalih. Sekarang seperti semuanya terkena batang hidung sendiri. Harap dia tunjukkanlah keberanian jika tidak bersalah. Sebab rakyat dah tak mampu lagi menanggung semua permainan politik negara kita nih. Serabut!

skullsplitter

pemudakampung said...

haru biru tul la..
apa nak jadi dengan org kita ni.
Masih ada lagi yang nak mempertikaikan nya.

Sumpah di dalam masjid,hari jumaat,di hadapan Al-quran dan di hadapan orang ramai.Ingat ini satu perkara yang senang ka?
Jangan lah mempertikainya atau manipulasinya.
Kalau dia menipu,kita tengok ja la balasan nya.

Si AI ni pun satu.Kalau tak nak bersumpah jgn la.. berdalih bermacam-macam alasan.Takut terpesong melampau sgt.



p/s:Apa akan jadi kalau AI pun bersumpah?
HmmmMMmmm..........



pemudakampung