Advertising

Tuesday, July 29, 2008

Smart Tag (Curi Title Zara)

Zara, harap anda berpuas hati dgn SmartTag ini ye. Huhu~

Siapa hero anda?
Myself & Superman, Huhu~

Ayat yang selalu dituturkan?
huhu~

Perkara yang perlu sentiasa kena ingat?
Allah SWT

Dalam wardrobe, apa perlu ada?
Baju & Seluar (Yang dah diiron)

Anda seorang yang branded?
Tk juga, belasah je mane yang rase sesuai

Apakah rutin grooming anda?
Erk.. Ade ke?

Dan, apakah yang paling penting dan perlu ada dalam beg anda?
IC, Cash, MPH Members Card, Business Card

Apakah impian anda untuk 5 tahun akan datang?
Mendapat jawapan pada apa yang dicari. Jadi Menteri Kewangan.

Apakah yang paling anda suka mengenai bandar di tempat anda?
Tk suka! Sesak. Jam. Tk mesra alam.

Sahabat susah & senang: sanggupkan kamu?
Sanggup.

Apa yang perlu anda buat ialah copy and paste all the question above dan tayangkan di blog anda. Saya ingin menge'tag' mereka2 di bawah ni. Sila men-tag-kan diri anda.

1) Yuzy
2) Jawa
3) Hamdi
4) Nazatulshima
5) Syahira
6) Zamspotte

Salam
skullsplitter

14 comments:

zackzara said...

Yes...saya berpuas hati :) Thanks for the time in doing this tag thingy. Oiitsss..curi title I yer?! Heheh.. pakai lerr... huhu

Nizam Gtz said...

hui... apsal plak aku pun kena tag ni? taq polimerase oklar jugak haha...

Anonymous said...

Dalam wardrobe, apa perlu ada?
Baju & Seluar (Yang dah diiron)


Sape la mangsa nye ..

Skullsplitter said...

zara : Thanks! Huhu~ Tade idea.. Curi aa title. Huhu~

zam : Haha! Ko salah sorang yang aku perlu tag. Silakan.

Inarah : Erkk.. Salah sorang nyer adalah anda cik inarah. Haha. Thanks for ironkan baju kat Melaka! Nanti boleh la lagi ye.. Huhu~

Yusmir Yusop said...

Lama dh aku tak main benda alah ni.Tuo2 pub main lagi?Comel.

Skullsplitter said...

yuzy : Tuo-tuo tkpe. Janji jiwa masih mudo! Huhu~

Hamdi Hanapi said...

dalam sejarah hidup aku yang penuh dengan kecemburuan gadis, tak pernah aku main benda tag-tag ni. tetapi aku akan cuba usahakan. bukan demi menjaga hati kau edy, aku tak mahu zara luka.

zackzara said...

wah! 'tak mahu zara luka'? ;)

*kalau luka, ada handyplast *wink*

Skullsplitter said...

hamdi : Sampai hati ko hamdi ketepikan sahabatmu ini demi seorang wanita? Ko tolong jawab soalan last tuh. Huahuahuah..

zara : Hai zara.. Takkan dah tangkap leleh. Tapi hamdi ini mmg kacak orangnya, berbudi bahasa.. Huhu~

Anonymous said...

Ok. Terima kasih sebab menjadikan blog kau medan penemu bakal isteri aku. Aku dah jawab soalan. Kau harus bangga sebab ini pertama kali ok.

zackzara said...

Isk.

Erm.

*tak reti nak counter*

Erm.

:)

Skullsplitter said...

hamdi : Terima Kasih sudi luangkan masa. Ilham dikurniakan, aku hanya membenarkan melalui akal. Insyaallah ada jodoh tk kemana. Mari kita dirikan sebuah lagi masjid. Hahaha.

zara : Ai.. Terkelu tanpa kata-kata? ehem..ehem..


skullsplitter

zackzara said...

*ces* <--pinjam sat bes..

Skullsplitter said...

zara : pinjam la.. huhu~