Advertising

Wednesday, April 23, 2008

Bila Aku Sudah Tiada

'Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jangan di lupakan aku'

Erm.. Lagu yang best.. Lirik yang menarik.. Music yang baik.. Pembawakan yang baik..
Sebuah lagu yang aku rasa simple tapi penceritaan dlm lirik tu bagus..
Mungkin bagi yang lain lagu ni sama macam lagu lain.. Tak habis-habis slow songs!
Tapi bagi aku kalau dihayati betul-betul ada sesuatu mesej yang bagus untuk dihayati..
'Kita tak mungkin hidup selamanya'

Jadi secara tak sengaja, kita boleh fikirkan bahawa semua yang ada sekarang hanya sementara,
Jadi, 'Hargailah ia sebelum kehilangannya' dan beramalah kepadaNya,
Tunaikan tanggungjawab kita,
Sebelum kita menyesalinya dikemudian hari,
Seperti kata lagu itu,

'Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya
Takkan terduga

Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya'

Salam!

skullsplitter

No comments: