Advertising

Saturday, September 20, 2008

Asam Garam

'Kau yang bersalah! Kau tak hargai'
'Kaulah yang bersalah! Tak pernah rasa dihargai!'

'Kau tak pernah tunjukkan kau hargai aku!'
'Kau yang tak pernah nampak!'

'Kenapa kau salahkan aku?'
'Kerna kau tak pernah ingin rasa bersalah!'

'Kenapa kau buat aku macam ni?'
'Kerna aku sayang kau.'

'Inikah caranya?'
'Tidak, aku terpaksa dan tak tahu bagaimana caranya'

'Kau boleh tunjukkan kasih kau pada aku'
'Sukar, hatiku tak tenteram, tidak pernah dijaga dan dihargai'

'Aku hargai kau! Hati kau yang selalu meneka'
'Mengapa? Kerna sayang aku dah melebihi batasan yang lain dunia ini'

'Jadi, apa yang kau mahu?'
'Hargai hati & perasaan aku, terima aku, aku manusia, bukan Tuhan'

'Aku macamana? Kau hargai hati dan perasaan aku?'
'Selalu..'

**Alti berkata : 'Tidak sempurna hubungan indah tanpa gusar dan duka, hubungan denganNya juga penuh dugaan dan cabaran, ia jalan untuk kita terus belajar'


Salam
skullsplitter
*Indah puasa tahun ini! Byk 'indah' yang diberi.

No comments: