Advertising

Monday, June 23, 2008

Blog Menarik

Pada pandangan saya, blog-blog dibawah agak menarik untuk dibaca.

Buat sahabat-sahabat yang masih belum memahami status harga minyak negara kita dan beberapa pendedahan tentang negara kita sekarang mungkin boleh melawat blog Saudara Azri untuk penerangan yang ringkas tapi begitu padat.
Klik Disini.

Buat yang masih ragu-ragu dengan DSAI (Anwar), boleh lawati blog yang boleh terangkan dan dedahkan segala kegiatan DSAI dalam memanipulasi pemikiran kita untuk kepentingan dirinya bukan seperti yang diwar-warkan, untuk rakyat.
Klik Disini.

Untuk rakyat Melaka dan beberapa artikel menarik mungkin blog Saudara Zamspotte ini boleh sedikit sebanyak memberi inspirasi kepada semua.
Klik Disini.

Buat saudara-saudara kita yang perlukan inspirasi hidup yang masih kita belum fahami sebenar-benarnya, mungkin ini sedikit membantu untuk kita mendapat ilham yang sememangnya datang dariNya dan disampaikan penulis kepada yang membaca.
Klik Disini

'Tetapi bukannya saya katakan disini semuanya baik dan tidak perlu kita berfikir lagi tetapi terus menyokong setiap artikel disana. Dan ianya bukan hanya untuk dijadikan bahan perbincangan akan tetapi bacalah ia fahami, fikirkan dan nilailah ia dengan sebaik mungkin. Kerana kita dikurniakan akal, penglihatan, pendengaran dan rasa untuk kita gunakan sebaik mungkin. Insyaallah.' - skullsplitter

-Credit to gerakananakmuda.blogspot.com, anginperubahan.blogspot.com, siputsedey.blogspot.com, anwaribrahimdotcom.blogspot.com & sahabat-sahabat lain yang bersama didalam perjuangan kita yang hampir sebenarnya tetapi dijarakkan oleh kita sendiri.

Salam
skullsplitter


2 comments:

Nizam Gtz said...

Salam... Tidaklah sehebat manapun blog saya... Jika hendak dibandingkan dengan blog-blog lain, cuba lihat

http://akalmuda.blogspot.com
http://maharajazhou.blogdrive.com

Pemikiran mereka lebih tip top lagik...

Skullsplitter said...

ya betul! Ok la tuh.. Masing-masing mempunyai idea yang berbeza, penyampaian yang berbeza. Tujuan semestinya 1. Sa. Insyaallah.