Advertising

Wednesday, May 28, 2008

Hari Ini!

Beberapa Naskah Buku Yang Berjaya Disambar..

Hari ini aku luangkan sedikit masa untuk bersama sahabat-sahabat yang agak jarang aku habiskan masa bersama disekitar KL & Selangor.. Berjalan-jalan sambil menikmati indahnya bumi ciptaan & kurniaan Allah SWT ini.

Bermula dengan lunch (Bgn lambat sebab tidur lambat kerana bertarung PS2 dengan saudara K) , kekedai gunting rambut (Berjaya jugak aku menggunting rambut yang semakin panjang) terus ke KL cuba mencari apa yang patut (Lihat diatas beberapa naskah buku yang berjaya aku sambar di Pustaka Mukmin Jalan TAR) kePuduraya menjemput seorang sahabat terus ke KLCC berlagak orang kaya sebentar sambil minum di Starbuck and terus ke downtown Cheras and balik lepak di Alim Corner (Mamak la.. Apa lagi..) and now mengadap laptop.

Cukup lengkap rutin aku untuk hari ni..

Esok aku balik kampung! Cuti beberapa hari dari kerja yang menimbun dan hiruk pikuk kenderaan dan manusia di KL ni.. Ah! Aku tenang...

Salam
skullsplitter

No comments: