Advertising

Monday, February 25, 2008

24/02/08 Sunyi Lagi

Ermm.. Hari ini.. aku menyesali sesuatu.. Sesuatu yang tak patut aku lakukan.
Hari ini juga aku sekali lagi rasa sunyi.. Mcm2 benda & perkara aku lakukan.. semuanya
tak kena.. Aku ke ofis pagi td.. Mungkin ada sesuatu yang boleh aku lakukan tidak membosankan aku.. Tapi hasilnya.. Sama juga.. Aku still sunyi.. Seorang.. Tanpa sesiapa..
Tghari aku tapau makanan.. balik rumah.. makan sorang-sorang.. cuba hiburkan hati aku dgn tengok TV.. tak byk cerita menarik hari ini.. Tapi cerita Night at the Mesuem td agak menghiburkan aku.. Tapi masih kosong hidup aku.. Senang cerita.. Aku tido.. Baru tenang otak aku ni.. Bgn around pukul 8, aku keluar, tapau makan, makan lagi sorang2.. After that.. trus la aku mengadap internet ni smp skarang.. tak boleh nak tido.. Kenapa aku tak diberi peluang untuk aku tebus segala dosa aku & salah aku? Itu apa yang aku fikirkan tadi, tapi aku sedar bahawa peluang sentiasa menanti aku untuk aku tebus segalanya.. Cuma jalannya masih samar untuk aku fahami & ketahui bagaimana cara untuk aku dapatkan kembali apa yang telah hilang dlm hidup aku.. Sesuatu yang patut aku hargai dari dulu.. Semoga Allah sentiasa memberi aku petunjuk untuk aku hadapi semua ini.. Amin..

No comments: